4 Mart 2015 Çarşamba

Beyaz Bir Ev...

İlk gözüme çarpan beyazlığı ,ferahlığı olsa da daha bir sürü detay var aslında bu evi sevdiren bana.Mesela o çalışma masasının yeri,yemek masasının olduğu köşedeki raflar,mutfak lavabosunun yeri ve manzarası,şöminenin etrafındaki boşluk,o boşluğu dolduran odun sepeti ve tabi ki bahçedeki masa...
İçi,dışı  huzur dolu bir  ev burası.Ve ben bu huzurdan, ferahlıktan payınıza düşeni almak için kenara çekiliyor,sizi görsellerle baş başa bırakıyorum.
Bir gezin dolaşın evi,fiyatta anlaşırız.Sonuçta emlakçı değil, hayalciyim ben...
 



  






  
  
  





  weranda

Sevgiyle kalın,hayal kurmayı unutmayın...

4 yorum:

  1. Mutfak ve veranda favorim, çok şık çok ferah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o mutfak ben de bayıldım oraya.Veranda desen otur hiç kalkma :)

      Sil
  2. Wonderful interior photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil