31 Mart 2015 Salı

About Time...

Pazartesi sendromundan kurtulmak için film izlemek bir alışkanlık haline geldi bende.
Kafa dağıtmaya bire bir.Yayılıyorum koltuğa,basıyorum kumandaya hikaye nereye götürürse ışınlanıyorum oraya. O gün ki strese iyi geldiği gibi ertesi güne de daha sakin kalkmamı ve hatta bazen daha hayat dolu kalkmamı  sağlıyor izlediğim hikayeler.Tabi bu konuda film seçiminin de etkisi var.O yüzden pazartesi akşamları sıcak hikayeler tercih ediyorum.
İçime bir mutluluk ,yüzüme bir gülümseme yayılarak yatıyorum çok iyi oluyor.

Bu pazartesinin filmi ABOUT TİME...
2013 yapımı romantik-komedi-dram  tarzı bir film.
Türkçeye Zamanda Aşk olarak çevrilmiş.


Ve yine zamanda yolculuk ile yoğrulmuş bu aşk hikayesinde de Rachel Mcadams çıkıyor karşımıza.Daha önce Zaman Yolcusu'nun Karısı filminde olduğu gibi.
Sempatik görüntüsü ile bu filme de farklı bir hava katmış ben çok beğendim.

Konusuna gelirsek şöyle...
Tim Lake (Domhnall Gleeson) Cornwall'de (İngiltere) deniz kenarında ailesi ile yaşayan bir gençtir ve 21 yaşına geldiğinde babasından ailedeki tüm erkeklerin kendi hayat sürelerinde geriye gidebildiklerini yani bir çeşit zaman yolculuğu yapabildiklerini öğrenir.Babasının tek isteği vardır bu yeteneği para ve şöhret için kullanmayacaktır.Bu yaşına kadar aşkı tatmamış Tim de bu yeteneğini hayatının aşkını bulmak için kullanmaya karar verir.Ve hayatının aşkı Mary'yi( Rachel Mcadams) bulur.Onu kaybetmemek ve her şeyi mükemmel hale getirmek için sık sık zamanda yolculuk yapar.Fakat zamanla işler içinden çıkılmaz hale gelir.
Bu andan sonrası için susuyorum ,sürpriz olsun...

About Time içindeki aşk ile ilk etapta romantik- komedi gibi hissettirse de sadece bu yönü ile değerlendirilecek bir film değil aslında.Zamanda yapılan yolculuk filme fantastik bir boyut kazandırırken,yaşadığımız hayatın anlamı üzerinde düşündürmesi ,mesajlar vermesi ve bunu yaparken dramayı dozunda kullanması ile gönlümü çeldi.Bir çok türü güzel bir şekilde harmanlamış sıcak bir film.

Tam da yazının başında bahsettiğim gibi içinizi ısıtacak ,yüzünüze koca bir gülümseme oturtacak ve her anın kıymetini tekrar hatırlatacak harika bir film About Time.
Ve hatta sendromlu geçen pazartesiler için bile tekrar düşünüp aslında ne kadar güzel olduklarını gösteren bir mesaj diyebilirim.
İzlemediyseniz listeye ekleyin mutlaka.
İyi seyirler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder