14 Ağustos 2014 Perşembe

Utku'dan İnciler

Bizim evde her akşam yemekten sonra oyun zamanıdır.Gerçi oğlumuz bazen yemek yemeye bile fırsat bırakmıyor ama olsun bizi çok özlüyor ne yapsın.Biz de akşamdan akşama vakit geçirince ikimizde peşindeyiz.Teyzesi ile parka ya da dolaşmaya çıksa da onun derdinin bizim ile oyun oynamak olduğunu biliyoruz.Onun enerjisi bitmiyor ama biz ,özellikle eşim pelt oluyor bazen.Erkek çocuk ya bu ara işi gücü futbol.Bu yaşta bütün terimleri biliyor sıpa.Bazen ben işe dalıp onlara katılamasam da kulağım onlarda oluyor.
-''Anne babam bana faul yaptı babama sarı kart göster'' diye geliyor sürekli.Bulduğu kartları cebine sokuyor sarı kart diye.Ben de ona sarı ve kırmızı kart yaptım çok sevindi.Düdük de aldık tam oldu.Yani canı isterse futbolcu oluyor canı isterse hakem.Geçen akşam o hakem oldu eşim ile ben futbolcu futbol oynuyoruz.Evde 8 metre koridor olunca sahadan yana sıkıntı olmuyor ne de olsa.Bir babasına düdük çalıyor bir bana.Benim attıklarımı gol sayıyor ama babasının attığı golleri türlü bahaneler ile saymıyor.Kale direğine çarptı diyor ofsayt diyor ne anlıyorsa.Maç böyle devam ederken sıkıldı herhalde bizmki aldı topu ayağına vurdu ve gol oldu.biz bakıyoruz ne yapıyor diye o şöyle bağırıyor:
-evet sayın seyirciler hakemden muhteşem bir gol geldi.''
bastık kahkahayı.Hakem olmak pek keyif vermedi sanırım,belki yavan geldi aksiyon kattı kendince ve bizi çok güldürdü.Dedim ya evde merkez o ne istiyorsa o oluyor.
Bazen diyorum hem yazıyor ,hem yönetiyor, hem oynuyor.
Bizimki tam Hollywood'lık.

2 yorum:

  1. Çocukluk ne güzel şey mazide kalan. Hiç büyümesin masumiyet hiç kaybolmasın istiyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en çok bu masumiyetleri özleniyor çocukların.Her an içtenlikle yaptıkları söyledikleri gülümsetiyor insanı.Bu güzel kalplerindeki güzellikler hiç kaybolmasın inşallah.Sevgiler.

      Sil