22 Temmuz 2013 Pazartesi

Ece Aymer Craft House -Kurs Günleri 2-Devam Ediyor

İkinci kurs günü biraz bereketli geçti.Bazı işlerin ön hazırlığını  da yaptığım için eve elim dolu döndüm  desem yeri.Panolardan burada bahsetmiştim.Onun dışında iki ürün daha bitirdim.
Biri  mutfak panosu ,diğeri üçlü kalpli çerçeve.
Her yaptığımız ürün de farklı teknik deniyoruz.
Mesala bu panoda kumaş yuvalama ve hamur kabartma yaptık.

Kurdelaları bazı yerlerde hamurun içinden geçirerek bağladık çok değişik ve şık oldu.
Bu panoyu ablama hediye ettim ,şimdi onun mutfağını süslüyor.

Diğer biten ürün  var şimdi sırada...

Her bir çerçeve da farklı teknik uyguladık.İlkinde yağlı boya eskitme,ikincisinde rölyef kabartma ve üçüncüsünde doku çalışması yaptık.Sonra üzerlerine yazı ve mühür bastık.
Görüldüğü üzere ilk çerçevedeki yazılar  pek tutmadı, aman ne yapalım o da nazar boncuğu oluversin artık:).

Benim en beğendiğim çalışma bu oldu .
O dokuya,üzerindeki mühürlere özellikle kırmızı olana bayıldım.
Sonra dikkatimi çekti.Bu aralar bu yazı ve mühürlere takmışım ben.Hani burada bahsettiğim English Home'dan aldığım ve yastık yaptığım kumaş da böyleydi.
Birşeye taktı mı takıyorum galiba:)

Haftanız güzel  ve huzurlu geçsin.
Sevgiyle ve mutlu kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder