1 Nisan 2013 Pazartesi

Utku'dan İnciler


Geçen akşam oğluşumla uyumak için yatak odasına geçtik.Ben de yorgun olduğum için birlikte koyun koyuna uyuyalım dedim.''Anne uyumasak olmaz mı'' diye söylenerek girdi yatağa.Her zaman ki diyaloglar olduğu için insan bir yerden sonra alışıyor bu repliklere galiba.''Olmaz aşkım büyümek için uyumamız lazım,hem yarın oyun oynaman için enerjiye ihtiyacın var uyu ve enerji depola'' gibi laflar ettim biraz.Neyse sonra telefonu elime aldım alarmı kontrol etmek için.Saate baktım ,'' ooo  saat 11 olmuş biz hala konuşuyoruz Utku'' dedim.(ekrandaki saat 22: 53 )
''Ben de bakabilir miyim anne'' dedi ,gösterdim ve dediğine bakın: ''ben orada 1 falan göremiyorum ama''.Hadi bakalım ne denir şimdi  buna,bişeyler geveledim anlattım güya.Ama zor tutuyorum kendimi mıncıklamamak ve gülmemek için.Bir koyversem bizim uyku yalan olacak,ben de iyi geceler öpücüğünü biraz uzun tuttum,öptüm öptüm yine öptüm...

Çok alem yeni nesil çocuklar.Evet algıları açık ,herşey ellerinin altında ama yine de öğrendiklerini öyle bir anda öyle bir yerde kullanıyorlar aklın şaşıyor öylece  kalıyorsun.Adam 11 dediysen 11'i görmek istiyor arkadaş.Bu çocuklarla iş zor ,allah herkese kolaylık versin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder