18 Nisan 2013 Perşembe

Anlaştık...


Çocuklu her evde yaşanan herhangi bir kriz sonrası

Utku Ege: Anne seni çokkkkk seviyorum:)
Anne: Ben de seni çoooooookkkk seviyorum tatlım:)
Utku Ege: Ama bana kızmanı hiç istmiyorum.(Şart koşuyo sıpa)
Anne: Ama ben de senin çok yaramazlık yapmanı istemiyorum.(bir hamle de anneden )
Utku Ege : Ama annee çocuklar bazen yaramazlık yapabilir.
(görmüş geçirmiş bir yorum ...)
Anne : Ama tatlım  anneler de bazen kızabilir.
(Tüm annelerin bildiği sevgi kadar doğamızda mayamızda olan bir durum)
Utku Ege: Öyle miii.Peki anlaştık o zaman:)

Sonuç :
Utku Ege yaramazlıktan anne de anneliğin olmazından  vazgeçmiyor.
Şu gözler yaramazlıktan usanır mı hiç?Sen ne yaparsan yap annem ben hep gülerim olmaz değil mi canım.Tutulmayacak sözler anam bunlar,bize ters...

dipnot:Bu dialoğu okuyup bana ay ne kadınmışşş çocukla yarış etmiş ayol hiç altta kalmamış demeyin şimdikler çocuk değil valla,adama pabucunu ters giydirirler benden  söylemesi.

sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder