25 Mart 2013 Pazartesi

Tiyatro-Leyla'nın Evi

Cumartesi akşamı tiyatroya Leyna'nın Evi'ni izlemeye gittik.Tek kelime ile harikaydı.Kitabını  çok beğenmeme rağmen tiyatrosuna gitmek ancak bu güne kısmet oldu.Geç oldu ama olsun, geç de olsa iyi ki gitmişim kaçırsaydım çok üzülürdüm.Ben oynuyorum gibi öyle çok heyecanlandım ki gözlerimi kırpmadan seyrettim.

Kitabı okuduğum için tiyatro gününe kadar aklımda sürekli nasıl uyarlandığı sorusu vardı.Başarılı olduğunu duymuştum ama kendi adıma aynı tadı alır mıyım acaba dedim.Kitapta her karakterin analizi çok güzel yapılmış,geçmiş hayatları çok güzel anlatılmıştı.Detaylara girer mi yoksa yüzeysel mi olur çıktığımda burası kitapta daha farklıydı dermiyim acaba diye düşünüyordum.Ama öyle olmadığını görmek beni çok mutlu etti.Beklediğim görmeyi  istediğim her detay vardı.Özellikle Leyna'nın anne ve babasını anlattığı sahne çok başarılıydı.
Bittiğinde gözlerim dolu ama yüzüm gülerek ayakta alkışladım.Herkesin emeğine sağlık.Uyarlayan Zeynep Avcı'yı ve yönetmen Nedim Saban 'ı yürekten  kutluyorum.

Vee Ayça Varlıer.Seviyorum ben bu kadını.Hep severdim bir kez daha hayran oldum.O nasıl bir oyunculuk,o nasıl bir ses anlatacak kelime bulamıyorum.Zaten ROXY rolu ile birçok ödüle layık görüldüğü için başarısını övmek bana düşmez ama ben kendi adıma izleme şerefine erdiğim için çok mutluyum.





Eve gelince ilk işim kitaba bakmak oldu,ne zaman okumuşum diye.5 yıl olmuş  nerdeyse ben kitabı okuyalı.Vay be dedim zaman ne çabuk geçiyor biz farkına varmadan.Şimdi biletleri de kitabın içine koydum hatıra niyetine.Belki başka bir zaman yine açar,geçen zamana bakar ,hatıralara dalırım diye...




Seyredin,pişman olmayacaksınız.
İyi haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder