13 Mart 2013 Çarşamba

Koridor

Kim böyle güzel bir karşılamaya karşı koyabilirki.Ben hepsini çok beğendim.Bazen bu cümleyi söyleyince kızıyorum kendime  herşeyi aynı anda nasıl beğeniyorsun bir tarzın yok mu senin diye ama ne yapayım hepsi güzel hepsi yakışmış bulunduğu eve.Bizim ev  koridor zengini maşallah uzun dar bir koridora sahip.Bu detaylar olmasa bile  finansal  kaynak bulur bulmaz el atıp güzelleştireceğim.

en çok bisikletli olanı sevdim.Çok romantik.kendimi hemen şöyle hayal ettim.üzerimde çiçekli  kolsuz bir elbise ,ayağımda babetler ile bu evden çıkıyorum atlıyorum bisikletime gidiyorum kırlara çiçek toplamaya ve sonra uzanıyor çimlere gökyüzünü seyrediyorum...
 ( kimbilir hangi filmden bilinç altıma işlenmiş bir sahne )

çiçeklerin ve hasır sepetlerin uyumu harika.kapıdaki yeşil perdemsi şey de çok güzel.ev tazelik ve ferahlık hissi veriyor insana...

şapkalar ,şemsiye ,kutular ve yine olmazsa olmaz  çiçek .şapkaları dolapta saklamak yerine duvara asmak hem pratik hem dekoratif olmuş.
kendime yakıştıramıyorum ama bu şapkalara bayılıyorum.yakıştıramıyorum dediysem çirkinlikten değil bilakis
güzellik ve havamdan efendim :))daha bi havalı oluyorum sanki:)eski türk filmi kızları gibi rüzgarlı bir havada elim şapkamda koşarak kaçmak kaçmak kaçmak ıstiyorum...




bu fotoda da örtü ve sepeti sevdim.çiçekler ayrı güzel  zaten heryere çok yakışıyor.
sepet öyle mi yapılmış bilmem ama benim çocukluğumda renkli poşetlerden buna benzer
sepetler yapardı herkes.

o küçük ara pencere nasıl hoş bir hava katmış eve.güneş içeri süzülmüş sımsıcak.
  yerler halı kaplı olmasaydı sanki  daha bir hoş olurdu bence:))
raftaki kalp ve kupaları alıp kaçasım geldi.


iyi seyirler
sevgiyle ve mutlu kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder