18 Mart 2013 Pazartesi

İyi ki doğduuuum gördün mü bak 30 oldum:)

Yaşlanmıyorum yaş alıyorum diyerek afilli bir giriş yapayım ama gerçekten ben ne zaman 30 oldum ne zaman bu kadar büyüdüm hiç anlamadım.18 olmayı beklerken 30'a ne çabuk geldim.30 yaş ,30 koskoca yıl ne çabuk geçti.Hani çocukken bir türlü büyümediğimizi hissederiz ya kimse bizi dikkate almıyor diye çabuk büyümek isteriz, hatta yaşımızı büyüterek söyleriz, işte o zaman bir teyze bana acele etme keyfini çıkar bu yaşların ,sonra o kadar hızlı geçecek ki sen bile farketmiyeceksin geçen yılları demişti.Şimdi anlıyorum ne demek istediğini  bir büyüdün mü hayat daha hızlı akıyormuş.20 ile 30 arası çok  çabuk geçiyormuş.Bugün 30 yaşında biri olarak bir durup düşündüm.Neler var bu otuz yılın içinde,neler kazanmış neler kaybetmişim, ya da bu otuz yıl bana neler katmış  yoksa zaman geçerken ben yerinde mi saymışım dedim.bir muhasebesini yaptım ve işte sahip olduklarım :

*kalabalık,güzel bir aile,

*uzakta olsa da hergün göremesem de ,sesini her zaman duyabildiğim ve beni düşündüğünü bildiğim bir anne,

*çok özlesem de ,artık yanımda olamayan ama her zaman  kızı olmaktan gurur duyduğum bir baba,

*sevincimi paylaşan,derdime koşan ,farklı görünsek de aslında aynı olduğumuz bir sürü kardeş,

*güzel bir eğitim ve güzel bir okul hayatı,

*güzel dostluklar,

*iyi bir iş,

*güzel bir aşk,

*harika bir eş,

*güzel mutlu bir yuva,

*harika bir evlat bir mucize,

*güzel bir ev

*gezilen bir sürü güzel yer,

*biriken bir sürü güzel anı ve

*yaşadığım her güzel gün

*bu güzellikleri doyasıya yaşatan sağlığım

daha ne olsun.çok şükür allahıma.

eh  öyleyse hoşgeldin   yeni yaşım.hadi bakalım senden nice güzel günler bekliyorum.sıradan bir yıl olma olur mu.süprizlerin ,başarıların ,mutlulukların bol,sağlığımız yerinde olsun.olursa da gözyaşı o da  mutluluktan olsun.güzel geç ki karşılanman kadar ayrılman da havalı olsun.kısacası güzel gel  ve güzel şeyler yaşat.

bu kadar laf yeter  bahar kaçar.malum bugün benim günüm.tadını çıkarmalıyım.(bir de pazartesi olmasaydı iyiydi ama daha ilk günden olumsuz düşünmemek adına susuyorum.bu defalık onu bile seviyorum.)

sevgiyle ve mutlu kalın:)))



2 yorum:

  1. Arkadaşım biraz geç oldu ama doğum günün kutlu olsun.Sevdiklerinle sağlıklı nice mutlu yıllar geçirmeni diliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim incelik gösterip kutlamanız ne hoş.beni çok mutlu ettiniz.aynı güzel dilekler sizin için de gerçeklessin umarım.sevgiler.

      Sil