11 Mart 2013 Pazartesi

Cancanımın Odasına...

Bugün pazartesi ama nedense ben pek bi mutluyum.Şikayetim yok tabi ama henüz kendim bile anlam veremedim nedenine.Pek sık olan bir şey değil p.tesi  ve mutlu olmak durumu.Çok aktif olmasa da güzel bir pazar geçirdim. (anlaşıldığı üzere c.tesi çalıştım)Güzel bir kahvaltıdan sonra attık kendimizi parka.Hava  çok güzeldi ,herhalde baharın gelişini çiçek açmış ağaçların içinde farketmek iyi geldi bana.Cancan da futbol oynadı babası ile.Çimlere attı kendini güya kaleciler gibi uçarak top yakalıyormuş.Toz toprak içinde kaldı ama çok eğlendi.Dönüşte uyudu ,uyanınca yorgunluktan sızlansa da uzun bir banyo keyfinden sonra kendine geldi.Enerji hiç bitmiyor ,bana da bulaştı sanırım bugün ben de pek enerjiğim.Umarım akşama kadar yeter ve güzel başlayan bu hafta aynı güzellikte geçer.

Güzel bir girişten ve özetten sonra (sanki soran olmuş gibi) şimdi size cancanımın odası için yaptığım keçeden süsü takdim edeyim.Herkes yapar da ben geri kalır mıyım, kalmam ,kalmadım da ortaya böyle bişey çıktı.öyle ahım şahım bişey değil ama olsun sevdim ben sonucunu.

çok detaylı bişey yapmadım.çabuk da bitti o yüzden.
sevdiğim karakterde harfleri şablon olarak kullandım,
harflerin etrafından makina dikişi çektim.

zemin olarak kullandığım karelerin etrafını şekilli makas ile kestim.
fotoğrafta belli olmuyor ama küçük yastıkların montesini metal halka ile yaptım.
uçlarına da asmak için kurdela koydum ve bitiriverdim.

bu fotoğraf da odasında çekildi.

yerine asınca daha bir hoş geldi.
cancan da çok beğendi sorun yok yani.
anne mutlu ,oğul mutlu...

neyse benden bu kadar, bahar kaçar...
herkese harika ve çabuk geçecek sorunsuz bir hafta diliyorum.
sevgiyle ve mutlu kalın.


2 yorum:

  1. GAYET GÜZEL OLMUŞ
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoşgeldiniz sayfama.gördüm hemen yapayım dedim benim elimden çıkan bu ama daha güzeelerini yapanlarla kıyaslanmaz herhalde.sevgiyle kalın.

      Sil