5 Mart 2013 Salı

Ben Şimdi Keşke...

Haftaya öyle hızlı bir başlangıç yaptım ki ne pazartesi sendromu kaldı bende ne de mahmurluğu.Bugün yine aynı tempoda devam edecek.O yüzden fırsat bulmuşken iki satır yazayım ,bir de bu güzel fotoğrafları sizinle paylaşayım  istedim.Çok mutlu oluyorum bunlara bakınca ve sadece seyretmekle kalmıyor o fotoğraların içinde dolaşıyorum sanki.Ve sizi ,  şimdi ben keşke ...dediğim fotoğraflarla  başbaşa bırakıyorum.


 keşke, hala bu yatakta uyuyor olsaydım...

keşke ,bu mutfakta kahvaltı hazırlıyor olsaydım...

keşke, sabah kahvemi şu koltukta içiyor olsaydım...

keşke, öğleden sonrası için böyle bir bahçede keyif yapıyor olsaydım...

keşke ,akşam yemeği için şu masayı hazırlıyor olsaydım...

ve
keşke, işime tekrar dönmek zorunda olmasaydım...
sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder